Google reklama a jej cena
Chcete vedieť, koľko vás bude stáť reklama na Google? Pripravili sme pre vás prehľad všetkých nákladov spojených s Google reklamou. Naša jasná a flexibilná cenová ponuka je prispôsobená rôznym rozpočtom a cieľom, aby sme vám zabezpečili čo najlepšiu návratnosť investícií.
Koľko stojí reklama na Google?
Cena PPC reklamy na Google sa skladá z 3 hlavných častí.
1. Úvodné nastavenie
Jednorazový poplatok za úvodné nastavenie kampaní. Zahŕňa dôležité kroky, ktoré nevyhnutné na efektívnosť kampaní. Patrí medzi ne analýza kľúčových slov, nastavenie merania konverzií a tvorba reklamných textov. Cena začína od 250 € a závisí od zložitosti nastavenia konkrétnej reklamy.
2. Reklamný kredit
Ide o mesačnú čiastku, ktorú investujete do reklamy. Odporúčame minimálne 300 €. Suma môže byť aj vyššie v závislosti od Vašej konkurencie či cieľov.
3. Priebežná správa kampaní
Kampane nestačí iba spustiť. Pre ich dlhodobú úspešnosť je nevyhnutná ich pravidelná optimalizácia. Tento poplatok sa účtuje mesačne a jeho výška závisí od náročnosti a rozsahu kampaní, pričom u nás začína na sume 150 €.
Aké výhody má platená PPC reklama na Google
Platená PPC reklama na Google je účinným spôsobom, ako zvýšiť viditeľnosť vašej firmy a prilákať nových zákazníkov. S rýchlymi výsledkami a merateľnosťou výkonu, môžete presne sledovať, aké výnosy prináša vaša reklama.
Okamžitá viditeľnosť
Pomocou PPC reklám zvyšujete vašu viditeľnosť, bez dlhého čakania na organické výsledky.
Presné cielenie
Reklamy sú cielené na ľudí, ktorí majú skutočný záujem o váš produkt alebo služby.
Rýchla návratnosť
Investície sa rýchlo vrátia v podobe nových zákazníkov a objednávok.
Merateľné výsledky
Vďaka meraniu konverzií viete presne, ktorá reklama prináša najlepšie výsledky.